
Sunday, 27 March 2016
Home »
» BENGKEL PEDAGOGI INKLUSIF II
BENGKEL PEDAGOGI INKLUSIF II
08:04
No comments
Bengkel ini dianjurkan oleh PPD Klang dan SK Bukit Rimau. Seramai 30 orang guru dari Daerah Klang yang menghadiri kursus ini. Kursusu ini bertujuan memberi pendedahan dan kesedaran kepada para peserta berkenaan dengan kepentingan pedagogi inklusif.
Dengan jasa baik guru besar sekolah tersebut, beliau membenarkan kami melaksanakan satu sesi pengajaran mikro. Sampel kelas yang dipilih terdiri daripada kelas perdana yang mempunyai beberapa orang murid berkeperluan khas.
Peserta kursus memberi maklum balas yang positif.
Perkara : Kursus Modul Latihan Pedagogi Inklusif
Tempat : SK Bukit Rimau, Shah Alam
Tarikh: 8-9 Mac 2016


Related Posts:
When Timeless is Trendy: Professional Development for 21 st Century Teaching:LKS Jabatan When Timeless is Trendy: Professional Development for 21 st Century Teaching: Telah dilaksanakan pada 23-24 MAC 2016. Masa: 800 pagi -400 petang bertempat di Bilik Recital, Blok Muzik, IPGKIK. … Read More
Pengembangan Multiliterasi yang Berperspektif Gender di Era MEA (Masyarakat Ekonomi ASEAN) Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. Hamka (UHAMKA), Jakarta Timur Indonesia kan menganjurkan satu seminar antarabangsa yang bertemakan Pengembangan Multiliterasi yang Berperspektif Gender di Era MEA (Masyarakat Ekonomi A… Read More
BENGKEL PEDAGOGI INKLUSIF lKursus Modul Latihan Pedagogi Inklusif Siri 1 Jabatan Ilmu Pendidikan bekerja sama dengan Pejabat Pendidikan Daerah Hulu Langat untuk menganjurkan kursus ini. Seramai 25 orang guru dari daerah ini telah mengambil bahagian. … Read More
MODERASI KERJA KURSUSSemester Satu 2016 melangkah penuh bergaya melangkau tiga purnama. Kesibukan warga jabatan semakin terasa. Waktu ini aktiviti moderasi Kerja Kursus telah bermula. GPP 1063 Pengantar Pengajian Perofesional… Read More
Brosur Seminar Serantau Ke-6 Pedagogi Berkualitas Anjuran Bersama IPGKIK & UPIBrosur Seminar Serantau Ke-6 Pedagogi Berkualitas Anjuran Bersama IPGKIK & UPI … Read More
0 comments:
Post a Comment